domingo, 8 de junio de 2008

Ja tenim pollets a casa

Després de dos intents fallits de tractar de covar els ous de manera natural ... la pata i la gallina tenien massa companyia i les molestaven ... em vaig decidir a adquirir una incubadora domèstica. Mitjançant un forum (granjaonline) em vaig informar que hi havia gent que n'havia comprat una en Ukraïna ... i jo vaig fer el mateix ... vaig enviar els diners per mig de Western Union i al mes ja la tenia a casa ... li vaig ficar ous i bé ... ja tenim els primers 6 pollets, fills de les gallines empordaneses que em va regalar Pere i d'una ponedora.
Vaig a ficar tota la història en imatges a continuació:

1.: Em compre a Ukraïna una incubadora, una "unit chicken" i un ovoscopi ... tot per 77,26 euros (osiga 120$) + 7 euros de despeses.

No hay comentarios: